onsdag 25 december 2013

Ekologiskt på nätet

Det är 40% rea fram tills nyår hos AgnesAmelia. Själv så har jag passat på att köpa en favorit,  den ekologiska ansiktsoljan Petit grain från La:Bruket. Köpte även deras handtvål som kostar en slant men som också räcker i all evighet. Uppge kod Mellandagsrea för att få rabatten.

De som står bakom bakom Organic oil co, har nu också öppnat en liten butik för den som vill göra sina egna produkter hemma. De kallar det för Organic makers, Där finns det mest för att röra ihop sin egen hud- och kroppsvård. Jag tänker mig att det kanske är något för min vän A som senast häromdagen vispade ihop sin egen Body butter. Önskar mig lite tid så att jag hinner prova sådant också.

1 kommentar:

  1. Vilket bra tips! Den butiken har jag aldrig hittat till och den verkar helt perfekt!

    SvaraRadera