torsdag 6 mars 2014

Neals Yard remedies

De tre senaste veckorna har varit som tre långa vintrar. Vi har alla varit sjuka i omgångar och sömnbristen börjar göra sitt. Jag känner mig minst sagt lite grå. I dagarna tog också min ansiktskräm från Neals Yard remedies slut (f.ö en fantastiskt fin födelsedagspresent från min vän J). Bara ansiktsolja verkade inte funka så bra så idag smet jag förbi Eteritique och använde ett presentkort som jag hade där. Hem kom jag med Almond moisture. Sen hittade jag också deras mascara som precis hade kommit in i butiken. Jag slog till på den med efter att ha läst hos Naturligt snygg att det skulle vara en av de bästa ekologiska mascarorna. Jag fick också några små prover som jag tacksamt tog emot. Jag har redan hunnit prova aniktsskrubben och deras face balm. Kanske är jag lite mindre grå i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar